Philips Fidelio draadloze draagbare luidspreker P9BLK zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Fidelio draadloze draagbare luidspreker P9BLK zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Will I am 09-04-2013
Ik heb voor de zwarte versie gekozen omdat ik deze iets mooier vind dan de grijze. Deze speaker is echt een heel leuk apparaat. Eenvoudig aan te sluiten en het geluid is enorm goed voor zo'n klein ding. Ook de batterij gaat heel lang mee, wat me wel verraste toen ik hem meenam op vakantie. Over de duurzaamheid kan ik me nog niet uitspreken aangezien ik hem nog maar enkele maanden heb.

Belgium007 02-04-2013
Laat ik eerst met de positieve punten beginnen.
De speakers zien er zeer mooi uit en het formaat is voor mij ook goed en handzaam. Tevens is het vrij easy om verbinding te maken met mijn Iphone maar ook met mijn laptop.

Het is zeker belangrijk dat de speakers er goed uitzien maar het geluid is voor mij toch het belangrijkste. Daarom ben ik redelijk verrast, dat ik in meerdere reviews (er staan alleen reviews op de Philips site) lees dat de bass duidelijk aanwezig aangezien ik deze juist ondermaats vind. Zelfs de hoge tonen zijn ondermaats.

Ik ben absoluut geen fan van Bose maar de Soundlink klinkt toch veel beter. Zelfs de kleine Jambox geeft beter geluid. Om eerlijk te zijn heb ik, gebaseerd meerdere zaken zoals opbouw, schrijfstijl etc het idee dat (sommige) reviews op deze site door medewerkers van Philips zijn geschreven. Daarbij is het vreemd dat er zeer veel reviews zijn terug te vinden op de Philips site en bv niet op de site van Kieskeurig of ergens anders op het web.

Al met al had ik meer van de speakers verwacht en vind ik ze zeker de hoge prijs niet waard. Heb de speakers dan ook teruggebracht en een ander verjaardagscadeau uitgezocht.

Het is wellicht overbodig te vermelden dat bovenstaande review is geweigerd door de Philips aangezien ik niet voldoe aan hun richtlijnen.